Az amerikai gyár továbbra is vezető innováció terén, és ez minden szegmensre igaz, az aszfaltszaggatóktól a 29-es mountain bike versenygépeken át a gravity-csodákig, és ez minden ízében leköszön az új SuperSixről is, ami első ránézésre abszolút követi az idei vezető trendet, a fekete „különböző árnyalataiban” pompázva.
A SuperSix Evo Ultimate legfőbb különlegessége maga a váz, ami a gyár szerint 695 grammot nyom, bekerülve ezzel a 700 grammos álomhatár alá, amit nem sok szériában készülő bringáról mondható el.
Fotó: Takács Tamás |
Ehhez a projekthez vadonatúj fejlesztésű váz alapanyaghoz – karbonszövethez – is szükség volt, és láthatóan a csőátmérő sem olyan széles, mint korábban, kimondottan kecses, karcsú vonalak jellemzik a fekete bringát.
Fotó: Takács Tamás |
Az alkatrészcsalád Sram Red, kombinálva a Cannondale saját fejlesztésű, integrált csapágyas Hollowgram SL hajtóművével, ami szintén az egyik legkönnyebb – és az egyik legszebb – modell a piacon.
Fotó: Takács Tamás |
A fékek a Tektro Racing Products termékei, szintén tiszteletet parancsoló súlyadattal, amit egyik nagy szettgyártó sem tud überelni.
Fotó: Takács Tamás |
A bringa DT kerekeken gurul, némi Tune tuninggal, A nyeregcső Use, a kormány és kormányszár FSA Ultimate.
Fotó: Takács Tamás |
Az egyetlen probléma, hogy ebben az összeállításban UCI-versenyen nem lehetne rajthoz állni a géppel, lévén alulmarad a 6,8 kilogrammos limiten…
Szenzációs bringával készül a legendás amerikai gyártó, a Cannondale az őszi kiállításokra, Ivan Basso és Vincenzo Nibali már teszteli az új Cannondale Super Six EVO-t, melynek váza mindössze 695 gramm (!) és a cég szerény...
Tovább a teljes cikkhez »