A paletta tetejét Ernesto Colnago műhelyében jelenleg a C59 jelenti, melyet a tavalyi Tour de France során – mint prototípust – már bemutattunk olvasóinknak, az M10 eggyel lejjebb foglal helyet az árlistán, tulajdonképpen a CX-1 utódja, profi versenyzésre alkalmas kerékpár.
A C59 és az M10 közötti lényeges különbség, hogy a C59 muffos kialakítású, ennek az egyedi méretre készítés szempontjából van jelentősége, mely lehetőség a hétköznapi vásárlók számára is adott, az M10 karbonvázát ellenben egy főegységből alakítják ki. Az M10 elődjénél, a CX-1-nél könnyebb, és merevebb a robosztusabb középrésznek köszönhetően, ellenben a lánc- és támvillák kialakítása miatt az úthibákat jobban tompítja a CX-1-hez képest.
A Colnago M10 gyári kivitelben |
A kormánycsapágy, ahogy az újabb Colnagókon már megszokhattuk, integrált kialakítású, és a bowdenek is belül futnak, a korábbi évek klasszikus csúcsmodelleivel ellentétben. A felszerelés Campagnolo Super Record (2x11 fokozat), s Voeckler nem a legtöbb profi által favorizált hagyományos kormányszárat és kormányt, hanem az integrált (egybeépített) alkatrészt használja.
Bővebb információ a Colnago bringákról IDE KATTINTVA érhető el!
A Tour de France talán legszebb egyedi festésű kerékpárját a francia bajnok, Thomas Voeckler Colnago C59-ét mutatjuk be, amely sok más Tour-géphez hasonlóan a gyártó prototípus csúcsmodellje....
Tovább a teljes cikkhez »