A Time Machine TT02 a BMC második legjobb időfutambringája, közvetlenül az Evans által használt TT01 alatt. A kis sorozatú gyártásban készült váz a mértékadó – evanscycles.com – árai szerint is közel félmillió forint, és ehhez jönnek még az alkatrészek…
A teljesen karbonból készült TT02 a csúcsmodelltől főleg a homlokcső-kialakításban különbözik, a TT01 egybeépített kormányszár-villa megoldással rendelkezik, ami áramvonalasabb, könnyebb és merevebb.
Fotó: Kusztor Péter |
A TT02-nél is lehetőség van azonban a hátsó tengely pozíciójának állítására, ami pályától függően – emelkedők, sík részek aránya – hasznos lehet.
Fotó: Kusztor Péter |
A váltórendszer 10-es Campagnolo Record, a kiegészítők az Easton karbon alkatrészei, és természetesen a versenypályára időfutam kerékszett kerül majd a bringába.
Fotó: Kusztor Péter |
Kuszti a nyerget említette, mint fontos részletet, a Selle Italia nyereg orrát gyárilag „csapták le”, ami így rövidebb egy átlagos nyeregnél. Ez azért fontos, mert a nemzetközi szövetség (UCI) szabályai szerint a nyeregorr lefüggőzve nem lehet közelebb 5 cm-nél a középtengelyhez, és így nyerhetnek a versenyzők egy-két centit ahhoz, hogy minél előrébb ülhessenek.
Fotó: Kusztor Péter |
A nyereg orrát azért állította Kuszti picit fölfelé, mert így nem csúszik le róla, ha kiül a nyeregorra sík időfutamon.
Az első megmérettetésre az új bringa nyergében jövő hét hétfőn, a hétnapos Tour de Bretagne második szakaszán, egy 10 kilométeres időfutamon kerül sor. Kusztor egyébként a tavalyi évvel ellentétben nem tartja kizártnak, hogy idén elindul a magyar bajnokság időfutam számában is.