Bár a P-Nívóból Svájcba igazoló címvédő, Cador Rida idén nem indul a viadalon, az egyetlen magyar kontinentális csapat, a Betonexpressz 2000-Limonta várhatóan idén is dominálja majd a nyolc napos körversenyt. Tavaly nagy sikert aratott az akkor még P-Nívó-Betonexpressz 2000-Corratec néven szereplő magyar gárda, amely Cador Rida révén az egyéni összetettben és a hegyi pontversenyben, az olasz Davide D’Angelo révén a gyorsasági pontversenyben, továbbá a csapatversenyben is első helyezést szerzett Románia nemzeti körversenyén.
Fotó: Takács Tamás |
“Nagy bravúr lenne ehhez hasonló sikert elérni az előttünk álló viadalon, hiszen ezúttal kizárólag magyar versenyzőkkel indulunk harcba. A csapatunkban Arany Gábor, Cziráki István, Garamszegi László, Ivanics Gergely, Lovassy Krisztián és a magyar bajnoki trikót viselő Madaras Zoltán kap szerepet” – tájékoztatott Stubán Ferenc sportigazgató.
A mezőnyre a nyolc nap során igen komoly feladatok várnak, az összesen 1144 kilométeres viadalon a kerékpárosok felmásznak a Gyilkostóhoz, de lesz hegyibefutó a híres Bilea-tónál is.
Június 6. | Prológ | Constanta (5 km) |
Június 7. | 1. szakasz | Constanta–Braila (179 km) |
Június 8. | 2. szakasz | Braila–Bákó (200 km) |
Június 9. | 3. szakasz | Bákó–Botsányi (160 km) |
Június 10. | 4. szakasz | Botsányi–Szucsáva (134 km) |
Június 11. | 5. szakasz | Németvásár–Csíkszereda (188 km) |
Június 12. | 6. szakasz | Csíkszereda–Nagyszeben (193 km) |
Június 13. | 7. szakasz | Nagyszeben–Bilea-tó (90 km) |