A váz talán egyik legérdekesebb része az integrált kormányszár. Ilyet ugyan time trial és országúti gépeken már láthattunk, de sorozatgyártású montiknál még nem.
Az integrált sucni lehetővé teszi, hogy a fejcsövet igen rövidre szabhassuk ezáltal a 29-es kerékpároknál könyebben elérhető, hogy a kormány alacsonyabbra kerüljön.
A széles karbon stucni nagyfokú merevséget jelent, és a látvány is igen egyedülállónak mutatkozik . A stucniba beépítésre kerül egy belső ütközés gátló is, ami megakadályozza a kormány teljes befordulását. A prototípusnál még nem látszik, de a stucniban a kormány excenterek segítségével pozícionálható igény szerint.
A vázon minden egyes - cső a nyeregcsövet leszámítva - szögletes, a BB30-as középrészt körbeölelő vázrész is négyszög profilú a nagyobb merevség érdekében. A váz standard első váltóval lesz majd szerelhető, és az összes bowdent a szem elől rejtve a vázban vezetik majd. A post mount hátsó fék felerősítés és a kúpos villanyak csak hab a tortán!
Reméljük az elkövetkező napokban további infóval szolgálhatunk majd a kerékpárról...