Weisz Attila széles körben ismert a hazai bringás közegben, a Papírkutyák csapat és a BikeArt kerékpárbolt motorja, de ha őt nem is ismernétek fel tekerés közben, akkor a „Hófehérke kosztűmbe” bújt Orbea Orca-ja árulkodik, hogy ki lehet a gazdája…
(A komplett bringa 6,8 kilogramm súlyú, vastagon hétszámjegyű árát inkább ne firtassuk.)
![]()  | 
		|
| Weiszi és az Orca akcióban | Fotó: Takács Tamás | 
![]()  | 
		|
| Ebből a hajtókarból biztos nem fog sok velünk szembe jönni ugyanis korlátolt darabszámban gyártotta le a Shimano a Carbon Dura-Ace karokat. | 
			Fotó: Takács Tamás | 
![]()  | 
		|
| Megmaradva a hajtásláncnál, meglepő, hogy mennyire szolidak tudnak lenni az arany színű kiegészítők, ha kellő gondossággal párosítjuk egymáshoz. | 
			Fotó: Takács Tamás | 
![]()  | 
		|
| Mintha egy fűzőt kapott volna a Corima kerékben az agy, hogy aztán darázs derekával elcsavarja fejünket... Bár alig 1300 grammos súlyával nemigen kell szégyenkeznie súlya miatt. | 
			Fotó: Takács Tamás | 
![]()  | 
		|
| A szexi agyat a szintúgy Corima felnik fogják körül, amivel már anno Vinokurov is versenyzett. | 
			Fotó: Takács Tamás | 
![]()  | 
		|
| Nem volt rossz választás a fekete kormány, valahogy túl fehér lett volna a bringa, ha nincs egy kis kontraszt rajta.  | 
			Fotó: Takács Tamás | 
![]()  | 
		|
| Ez talán még robbanékonyabb, mint a C4-es... | 
			Fotó: Takács Tamás | 
![]()  | 
		|
| Miért nem képes több cég is ilyen nyeregbilicseket integrálni? | 
			Fotó: Takács Tamás | 
![]()  | 
		|
| Weiszi nem megy gumi nélkül akcióba... | 
			Fotó: Takács Tamás | 
		








