Hazai sztárbringa: Orbea Orca tuning

Szerző: shLétrehozva: 2010. augusztus 28. 11:39
Technikai rovatunkban már számos különleges bringát bemutattunk, de valahogy mindig hiányérzetünk volt. Nem fakadt ez másból, minthogy 1-2 kivételtől eltekintve kizárólag külföldi bringákat mutattunk be. Éppen ezért is külön öröm, amikor egy hazai sporttárs gépét tudjuk elétek tárni, mely ugyanannyi érdekességet nyújt akárcsak külföldi kollegái.


Weisz Attila széles körben ismert a hazai bringás közegben, a Papírkutyák csapat és a BikeArt kerékpárbolt motorja, de ha őt nem is ismernétek fel tekerés közben, akkor a „Hófehérke kosztűmbe” bújt Orbea Orca-ja árulkodik, hogy ki lehet a gazdája…

(A komplett bringa 6,8 kilogramm súlyú, vastagon hétszámjegyű árát inkább ne firtassuk.)

Takács Tamás
Weiszi és az Orca akcióban Fotó: Takács Tamás
Takács Tamás
Ebből a hajtókarból biztos nem fog sok velünk szembe jönni ugyanis korlátolt darabszámban gyártotta le a Shimano a Carbon Dura-Ace karokat.
Fotó: Takács Tamás
Takács Tamás
Megmaradva a hajtásláncnál, meglepő, hogy mennyire szolidak tudnak lenni az arany színű kiegészítők, ha kellő gondossággal párosítjuk egymáshoz.
Fotó: Takács Tamás
Takács Tamás
Mintha egy fűzőt kapott volna a Corima kerékben az agy, hogy aztán darázs derekával elcsavarja fejünket... Bár alig 1300 grammos súlyával nemigen kell szégyenkeznie súlya miatt.
Fotó: Takács Tamás
Takács Tamás
A szexi agyat a szintúgy Corima felnik fogják körül, amivel már anno Vinokurov is versenyzett.
Fotó: Takács Tamás
Takács Tamás
Nem volt rossz választás a fekete kormány, valahogy túl fehér lett volna a bringa, ha nincs egy kis kontraszt rajta.
Fotó: Takács Tamás
Takács Tamás
Ez talán még robbanékonyabb, mint a C4-es...
Fotó: Takács Tamás
Takács Tamás
Miért nem képes több cég is ilyen nyeregbilicseket integrálni?
Fotó: Takács Tamás
Takács Tamás
Weiszi nem megy gumi nélkül akcióba...
Fotó: Takács Tamás