Az új feliratok, „színek” finom dekorációs elemek leginkább országúti fronton figyelhetők meg, de igencsak tősre sikerült az egyik legkedveltebb XC-versenykerék, a CrossMax SLR is. Persze műszaki újításokkal is találkoztunk.
A standon elsőként az igen látványos, új 80 mm magas felnivel szerelt karbonkerékbe, a Cosmic Carbone 80-ba botlunk bele, melyet sűrűn láthattunk a profi versenyeken a világbajnok Thor Hushovd alatt, vagy a Garmin, a Liquigas és a Lotto bringásainak kerékpárjaiban.
Fotó: Takács Tamás |
Az ilyen magasfelnis kerekek 40 fölött „adják igazán”, hátrányuk általában a nagy súly, amit szerencsére sikerült benyelhető határon belül tartani: az első 800, a hátsó 950 grammot nyom, áráról ugyanez nem mondható el…
Fotó: Takács Tamás |
Ami viszont gyakorlatilag minden Mavic országúti kerékről elmondható 2012-ben, még az alacsony árfekvésű Aksyumról is (ami fogyott is kicsit, párban 1735 grammot nyom): a profi és elegáns kinézet…
Fotó: Takács Tamás |
Személyes kedvenc a Ksyrium SLR fekete verzióban, ami mellesleg minden idők legkönnyebb Ksyrium kereke, párban 1400 gramm, és ami nagyon fontos, hogy a magyar pénztárcának is megfizethető.
Fotó: Takács Tamás |
Mountain bike kerekek között szintén súlycsökkentésen esett át a CrossMax SLR, a pár 1440 gramm (660-első, 780-hátsó), és az agyak – a vörössel ellentétben a szinte minden bringához illő – fehér színben pompáznak.
Fotó: Takács Tamás |
Egyre több figyelmet kaphat a Mavic 29-es CrossMaxja is, ami a DemoDay próbák alapján kijelenthető, hogy megtartotta a 26-os CrossMaxok kiváló merevségét, és gyárilag UST-s, vagyis tömlő nélkül használható!
Fotó: Takács Tamás |
Magyarországi Mavic vásárlási információk IDE KATTINTVA érhetők el.