A gyári csúcsmodellhez képest az Androni teambike-on az ülőcső hátsó felén egy piros sávon feltüntették a szponzorlogókat, a felsőcsövet pedig a versenyzők szignóival látják el. A szett sem a katalógus alapján választható Record vagy Dura-Ace, hanem a legkönnyebb országúti alkatrészcsalád, a SRAM Red.
Az Androni szettje, Bianchi színekkel kiegészítve |
Az Oltre vázak a ProTeam szinten elvárható 900 gramm körüli súlyt hozzák a kisebb méretekben, az Androni hegyi manói, a Giro korábbi hegyikirályai, Emanuelle Sella és José Rujano szempontjából pedig – akik „vasággyal együtt nyomnak 40 kilót” – a kerékpár tömege fontos szempont. A súlycsökkentést egy új fejlesztésű karbonszövet segítségével érték el a Bianchinál. A korábbi zászlóshajóhoz, a 928-hoz képest az Oltrénél visszatértek az integráltról a hagyományos nyeregcső-megoldáshoz, de „aero”, azaz lapított kivitelben.
Egy szolid vörös sávban jelennek meg a szponzorlogók az eredeti Oltre csúcsmodellhez képest |
A Bianchi kerékpárok hazai forgalmazója, a Bikeline Kft. honlapja IDE KATTINTVA érhető el.