Tényleg lesz Ózdon Turi-szektor?

Szerző: shLétrehozva: 2008. augusztus 21. 08:39
Húsz pont Miskolcon, ezzel abszolútban jelenleg a nyolcadik helyen áll. Mindannyian tudjuk: Turi Tamásnak nem itt van a helye, de eddig ez az esztendő sem úgy alakul számára, mint ahogyan azt eltervezte. Szombathelyen és Veszprémben nem állt rajthoz, Ózdon viszont ismét élvezhetjük egyedülálló vezetési stílusát, és azt a hazai szinten kissé szokatlan mítoszt, amely körülveszi a nagyszerű pilótát. A hírek szerint a III. Hell Energy Drink Ózd Rally prológján többszáz turista biztatja majd a kedvencét, méghozzá egy helyről, külön szektorban, egységes arculatot öltve.


"Ez tényleg lehetséges? Eddig nem értesültem róla, de tetszik az ötlet, ha belegondolok, kicsit borsózik a hátam – osztotta meg érzéseit velünk Turi Tamás. – Két versenyünk kimaradt, ezért már várom, hogy ott legyek Ózdon. Nyilván a pontversenybe már nem tudunk beleszólni, ugyanakkor egy klassz örömautózást szeretnénk produkálni, amivel kiszolgálnánk az értünk szorító érdeklődőket is. Marad a Corolla WRC, ebben az esztendőben már fölösleges lenne változtatni. Most azon vagyunk, hogy a 2009-es évünket minél jobban előkészítsük, de erről még nagyon korai lenne bármit is elárulni, mert a dolgok még nagyon kezdeti stádiumban tartanak."

 

Aki Turi Tamást ebben az esztendőben még élőben szeretné látni, annak Ózdra, vagy a Mecsekbe kell ellátogatnia, hiszen az egri-miskolci versenyző a tervek szerint a két aszfaltos futamon áll rajthoz. Természetesen az oka is megvan, hogy miért ezen a kettőn.

"A tíz éves Corolla WRC-ben nem a legfrissebb a hajtás, ami murván nagyon meglátszik az időeredményeken, aszfalton kevésbé – árulta el Turi Tamás. – Az is igaz, hogy közelebb áll hozzám, amikor jó kemény az útburkolat. Erre a navigátorom, Tóth Imi megjegyezte: csak azért, mert még nem mentem igazán jó hajtással „megáldott” versenyautóval. Lehet."

 

"Ózd mindenesetre egy kellemes tréning lesz, de amikor elkezdődik a verseny, akkor természetesen mi is győzni szeretnénk. Tudjuk, a jelenlegi körülmények között erre kevés az esélyünk, de Miskolc is megmutatta, hogy oda lehet érni a dobogóra. Ez technikai sport. Nem csak nekünk, hanem a vetélytársaknak is lehetnek gondjaik. A pályabejáráson megismerkedünk majd a két új szakasszal is. Kicsit furcsa, hogy ismeretlen pályák is lesznek, ám mindenképpen üdvözölni lehet ezt a törekvést. Hirtelen nem is tudom, melyik ez a rész, de ha meglátom, biztos beugrik majd Zabar és Hangony is. A többi is jó, lendületes, izgalmas, kanyargós. Jó verseny lesz, a prológ pedig… Tényleg lesz Turi-szektor?"