Szlovákiai győzelme után, Támer Kolos, a Schwinn-Csepel SE versenyzője újabb győzelmeket aratott. Május 1-én, az ausztriai Ebreichdorfban az ünnepi kritériumversenyen utasította maga mögé szoros küzdelemben osztrák ellenfeleit. A versenyen a KSI ifi (19 év alatti) gárdája állt rajthoz.
Egy héttel később, hat nemzet részvétele mellett május 8-án és 10-én két UCI 1.1 kategóriájú versenyen, (a szerbiai Újvidéken a Novi-Sad FAIR CITIES TROPHY-n) vett részt a KSI és a magyar válogatott ificsapata.
Az első versenyen, a 123 km-es táv második felében tízfős szökevény-csapat állt össze, benne két KSI-s, Kolos és Szabó-Biczók Marci. A befutónál Kolos mint „sprintkirály”, idén negyedszer is felemelt kézzel futott át a célvonalon. Marci 10. lett.
Május 10-én komoly emelkedők tették még nehezebbé a hirtelen beköszöntött 30 fokos melegben a 94 km-es versenyt. Az utolsó 20 km-ben az emelkedőn öt szökevény nyert egérutat, Kolos és a szintén KSI-s Simon Péter. Simon két Szerb ellenfelével ért célba, a harmadik helyet megszerezve, Kolos 14 mp hátránnyal az ötödik lett.
Az eggyel fiatalabb korosztály sem pihent ezalatt, Május 2-3-án a 38. International Cycling Race ”Cadets Around Belgrade” serdülő versenyre utazott KSI-különítmény: Bedike Marcell, Radonics Máté, Petrik Gergő és Kenyeres Ábel.
Erős nemzetközi mezőny gyűlt össze, osztrák válogatott, szerb válogatott, két bulgár csapat, szlovákok, két-három helyi csapat.
Az első etap 55 km hosszú volt egy 4 km-es hegyi befutóval. Folyamatosan hullámzott az út, kisebb nagyobb emelkedők és enyhe szél nehezítette a versenyzést. Az 5. kilométernél egy hatalmas bukás volt, de szerencsére a mieink közül senki nem keveredett bele. Folyamatosan próbálkoztak a szökésekkel, de sikertelenül, mert a mezőny mindig beérte az elszakadtakat. Kenyeres Ábelnek leesett a lánca és beszorult a váz és a racsni közé, pár percetet vett igénybe míg helyre állítottuk, de az élboly addigra már eltávolodott. Így egyedül folytatta!
A táv felénél egy hatalmas esküvői menetbe vezették a mezőnyt. Mindenki úgy kerülte az autókat, ahogy tudta és ahol szabad utat talált. Petrik Gergőt a nagy kavarodásban egy kísérő motoros véletlenül leszorította, így megállni kényszerült. Hirtelen eltávolodott a mezőny. Kellett neki pár kilométer, míg fel tudott zárkózni. A mezőny végül együtt érkezett az utolsó 4 kilométerhez. Ahogy megkezdődött a hegy, szépen lassan szakadt szét a mezőny. Végül körülbelül 10-en maradtak, sprint befutó döntött. Bedike és Radonics az 5.-6. helyen értek be, az elsővel azonos idővel.
A 64 kilométeres második etap nehezebb szakasz volt, mint az előző napi, hosszabb és több heggyel volt tarkított. A verseny első harmadában hárman megszöktek a bolytól. Senki nem akart rájuk felmenni, mindenki a másikra várt. Egyszer-kétszer meglendült a mezőny, közeledtek feléjük, de nem sikerült befogni őket. A 30. kilométernél egy meredek lejtőn Bedike Marci defektet kapott! Ő állt összetettben a legjobb helyen. Kellett neki pár kilométer, míg újra felért, de ekkor újabb 2 versenyző szökött meg a mezőnytől. Radonics pedig eközben egyedül nem tudta az összes támadást hárítani a hegyeken.
A kialakult ötfős elmenés végül hazaért. Máté 10., Bedike 17. lett a szakaszon.
Összetettben : Radonics Máté 7., Bedike Marcell 11., Petrik Gergő és Kenyeres Ábel a középmezőnyben végzett.
Összességében nagyon jól mentek a srácok, még szokniuk kell a nemzetközi mezőnyt! Ábelnek ez volt élete első ilyen versenye. Nagyon jól helyt állt.