A számok tükrében a texasi jelenléte 2009-ben plusz 32 millió dollár forgalomnövekedést hozott a konyhára, és Contadorral vívott csatája jó hatással volt a verseny más szponzorainak, például a Skodának, valamint a francia Orange telekommunikációs társaságnak az eladásaira, valamint a televíziós közvetítések nézettsége is 10%-kal emelkedett.
Az ASO összbevétele tükrében is elég komoly a fenti adat, ugyanis a szervezőiroda egyéb versenyeit (Dakar, Párisz Maraton, French Golf Open és egyéb kerékpárversenyek) tekintve a teljes forgalom 145,2 millió dollár volt, a nettó bevétel 1,2%-kal emelkedett, 31, 8 euróra.
Hamarosan kiderül az is, hogy a 2010-es évben mennyire mutatkozik majd meg Armstrong jelenléte az ASO számláján, valószínűleg üzletileg nagyobb siker lesz, mint az amerikai versenyen elért helyezése szempontjából.